Körkortsteori

Vi på Högsbos Trafikskola kan lära dig allt som krävs för att du ska klara teoriprovet och bli en ansvarsfull och medveten bilförare. Du går en lärarledd kurs på 3 kvällar hos oss, och fortsätter plugga på egen hand.

Vi erbjuder dig en utbildning med stöd av bl.a. datorer. Detta är en fördel för dig eftersom även Trafikverkets teoriprov är datoriserat. Datatester hemifrån via Internet eller på skolan när denna är bemannad. Vi finns i Göteborg

När du är redo för teoriprovet och din körnivå är tillräckligt bra bokar vi prov åt dig.

Vi samarbetar med Körkortonline. En heltäckande körkortswebbplats med bland annat sammanfattning av körkortsteori, forum och körkortsfrågor.

För dom som köpt teoripaketet ingår körkortsteori, datortester samt bokpaketet. körkortsteori går ni hos oss tisdagar kl. 16:30 – 18:00 (med reservation för ändringar och minst fem personer måste vara anmälda för att lektionen ska genomföras)

OBS! Ingen teorilektion under Januari månad.

OBS! Ingen teorilektion under December månad.

OBS! För att kunna delta i teorilektioner måste minst 5 personer anmäla sig! Teorilektioner är Gratis.

OBS: Datortester på persiska kan erbjudas. Vid eventuella frågor, kontakta oss gärna på tel: 0765686869 eller 0739474842 eller 0763474944

Adress: Marklandsgatan 7
Spårhållplats : Marklandsgatan (S)

Våra öppettider

Kontor: Mån – Fre
Helger: Stängt

Körningar:
Mån – Fre kl. 7:45-17:50

Telefon 1 : 0739-474842
Telefon 2: 0763-474944
Email : info@hogsbotrafikskola.se

Swish : 1230346593

( Högsbo Trafikskola AB)

Information om körprov

Våra körlektioner är 40 minuter långa. Något som vi rekommenderar våra elever är att boka dubbellektioner. På så sätt får eleverna köra längre sträckor och träna i områden som ligger en bit utanför skolan. Dubbellektioner ger dessutom en snabbare körvana och ett bättre resultat!

“Kom och kör med oss :)”